Araceli Pérez s’acomiada de la presidència de la FCPE

La fins ara presidenta de la FCPE, Araceli Pérez, va acomiadar-se de tots els penyistes com a prolegomen de l’Assemblea d’ahir. Araceli va ser ovacionada per tots els assistents a l’acte just després de dirigir un sentit discurs a tots els presents.

Ella mateixa va voler també fer lliurament d’una placa commemorativa als seus companys que, com ella, fan un pas al costat i no continuaran formant part de la Junta Directiva de la FCPE. Salvador Fosas, Dani Bosch, Josep Maria Garcia i Xavi Edo van veure també reconeguda la seva tasca durant 13 anys a l’entitat.

Per acabar, el capità David López va fer lliurament d’una samarreta commemorativa a la ja expresidenta de la FCPE entre paraules sentides i emocionades d’agraïment i gratitud.

Cornellà de Llobregat, 15 de desembre de 2021

Benvolguts amics,
Finalitza la meva Presidència de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol després de quasi cinc anys, a més a més dels vuit anys com vicepresidenta en la Junta del President Alberto Ariza i en la Junta del President Alfred Puig. Un llarg període. Fer un pas al costat quan es creu i s’estima el que es fa, no és una decisió fàcil. Soc conseqüent amb el que vaig expressar en el moment que em vàreu fer confiança i em vàreu donar el gran honor de resultar elegida presidenta de la FCPE. Aquest és un càrrec per un mandat, sempre he cregut que cal renovació i no és bo per ningú mantenir-se en el càrrec indefinidament.

La força de l’afició, en el nostre cas representada per les penyes i penyistes, és molta, però cal lluitar-la i demostrar-la dia a dia. Hem passat cinc anys molt difícils, per diversos motius i circumstàncies, que espero i desitjo, pel bé de tots, no es repeteixin mai més. Hem lluitat per mantenir la unió, perquè sense unió no tenim futur, per la il·lusió, per la força de les penyes, però per sobre de tot, per fer Espanyol, motiu de la nostra existència. Per molt que, des de la Federació sempre es faci, sense la vostra participació es queda en paraules, per això és imprescindible la vostra implicació, l’assistència a assemblees, aplecs o qualsevol acte que s’organitzi, on es fa visible la nostra força, la nostra unió i la nostra representació.

Vull fer-vos arribar el meu infinit agraïment per les mostres d’afecte rebudes aquests darrers dies, però sobretot i ho faig extensiu en nom dels meus companys de Junta que m’han acompanyat, volem agrair el vostre suport durant aquests anys. Hem compartit feina, problemes, esforç, il·lusió, penes i alegries perquè això és aquesta gran família que sentim i vivim en blanc-i-blau.

El club després d’una etapa difícil, ha tornat a situar de nou al soci-abonat, a l’afició, com a part fonamental de la institució, cal reconèixer-ho i valorar-ho. Vull agrair al Club, al President Sr. Chen Yanseng, Consellers, Conseller Delegat, Director Esportiu, Ambaixadors, per la seva consideració i tracte personal, a tots els departaments, a tots i cadascun dels empleats, que tant ens han ajudat en el dia a dia i vull fer esment a l’equip del PAS per la seva gran col·laboració al món de les penyes, i com no de manera especial a Alberto Ariza i a Jaume Martínez, hem viscut moments molt complicats i en alguns, hem discrepat, en com fer les coses, en com arribar-hi, però mai en l’objectiu, per a tots era i és el mateix, l’Espanyol. Han estat persones molt importants, claus en l’aspecte social, i en la relació i situació actual de
la FCPE.

Agrair a la Fundació Privada del RCD Espanyol, que sempre ha col·laborat i ha comptat amb nosaltres en tots els seus actes. A l’Agrupació de Veterans, la seva col·laboració i complicitat, quantes penyes hem visitat, quants quilòmetres hem fet plegats, impensable de somiarho quan els admirava des de la grada de Sarrià.

No hi ha cap projecte sense un equip i he tingut uns grans amics i companys de Junta que m’han acompanyat en aquest camí. Sense ells no hauria estat possible fer-ho. Uns faran un pas al costat, en Salvador, en Xavi Edo, en Josep Maria i en Dani Bosch, gràcies per la vostra fidelitat i tretze anys de dedicació. En Ton Roig, en Dani Pérez, en Xavi Arabia, en Santi, la Silvia i en Remigi són il·lusió renovada, sempre endavant, us desitjo tot l’èxit que en sou mereixedors.

En qualsevol gestió hi ha errors i encerts, però sempre us puc assegurar que l’Espanyol, les penyes i penyistes han estat per sobre de tot. Personalment, ha estat un orgull i un immens honor representar-vos.

Els camins de la vida ens fan prendre diferents dreceres, però aquesta no ho és. Seguirem en el mateix camí blanc-i-blau, compartint partits i qualsevol activitat al voltant del que estimem, perquè amics, som l’Espanyol i això és la nostra vida! Una fortíssima abraçada!

Visca les Penyes!
Visca l’Espanyol!