Ton Roig, nou president de la FCPE

L’Auditori Juan Segura Palomares del RCDE Stadium va viure ahir una altra vetllada emotiva i sentida. El Conseller Delegat Josep Maria Duran, el Conseller Mao Ye, el Director Esportiu Francisco Rufete, el Director de Comunicació Sergio Aguilar, el Director de l’Àrea Social Alberto Ariza, el Coordinador de Penyes Jaume Martínez, els ambaixadors Iñaki Pérez, Dolors Ribalta, Toni Blanch i Raúl Longhi, a més del jugador i capità David López, van acompanyar les desenes de penyes que van assistir a l’Assemblea Extraordinària de la FCPE.

El vespre va començar amb un emotiu discurs de la presidenta Araceli Pérez, que va voler acomiadar-se del càrrec dirigint unes paraules d’agraïment a tots els assistents. Cinc anys de presidenta, sumats als vuit coma a membre de les juntes d’Alberto Ariza i Alfred Puig, fan de l’Araceli una perica amb un bagatge penyístic envejable.

Després del comiat de l’Araceli i les mostres d’agraïment per la seva gran labor al front de l’entitat, la Junta Electoral, en haver rebut una sola candidatura en temps i forma, va proclamar Anton Roig, president de la PBB Reus i Comarca, com a nou president de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. Araceli Pérez va imposar la Insígnia d’Or de la FCPE al seu successor.

Ton Roig va rebre l’escalf de tots els assistents després de dirigir les seves primeres paraules com a president. Unes paraules il·lusionants i carregades de ganes de treballar dur sempre en favor de l’Espanyol. Al seu costat, i durant tot el mandat, l’acompanyaran:

• Vicepresident 1r: Daniel Pérez Massó, secretari de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló.
  • Vicepresident 2n i tresorer: Javier Arabia Hernández, president de la Penya Blanc-i-Blava de La Garriga.
  • Secretari: Remigi Margalef Escoda, president de la Penya Blanc-i-Blava de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.
  • Vocal: Sílvia Rodríguez de la Gándara, presidenta de la Penya Runners Espanyol.
  • Vocal: Santi Prat Gual, president de la Penya Blanc-i-Blava de Breda i Comarca.
  • Vocal: Nàdia Bricollé Parellada, vocal de la Penya Pericos de Sant Sadurní.
  • Vocal: Olga Isanta Anglès, secretària de la Penya Blanc-i-Blava d’Igualada.
  • Vocal: Pere Joan Olivella Sellarès, president de la Penya Pericos de Sant Sadurní.

A continuació podeu veure la notícia d’EspanyolTV.

Adjunt