Arriba la Fira de Sant Isidre de Cardedeu

Cartell Fira de Sant Isidre_2017Un any més la Penya Blanc i Blava de Cardedeu participa a la Fira de Sant Isidre, on s’hi poden trobar expositors del sectors de la ramaderia, l’industria, el comerç, el turisme, la restauració, l’automoció i també entitats. La Fira també compta amb una cartellera consolidada i tradicional d’activitats i espectacles d’animació. En destaquen el Concurs mundial de menjadors de borregos, la Gimcana de cotxes, la Burricada i la Mostra Gastronòmica. També hi ha espectacles eqüestres o la desfilada de moda, i l’assortit programa d’actes de la cultura local i nacional, com les sardanes o els geganters, o les activitats esportives per als més menut.

La Fira per antonomàsia de Cardedeu acull més de 20 mil visitants any rere any des de 1984, i la Penya hi tindrà un estand on a més de ser punt de trobada de pericos, s’hi podrà adquirir marxandatge, participar en un concurs de dibuixos, fer-se fotos amb la mascota del periquito i moltes sorpreses més.

DIA: del divendres 12 al dilluns 15 de maig, inclosos
HORA: Tot el dia, excepte de 14h a 16h
LLOC: AVINGUDA MONTELLS (CARDEDEU)
DADES DE CONTACTE: 630.76.47.96 / pbbcardedeu@gmail.com