Novetats en el Periconcurs de la GPE Manigua

Logo ManiguaLa propera edició del Periconcurs que organitza la GPE Manigua (que enguany serà la 12èna. i es celebrarà als voltants del mes de novembre de 2017), tindrà importants novetats cara a aconseguir estendre l’interès dels espanyolistes en recordar nostre història i animar-vos a participar-hi.

Hi haurà fins a quatre categories: Senior, Junior, VIP i Supercopa.

Els principals canvis introduïts seran dos a l’edició “Senior”: el temps en que versaran les preguntes als concursants no serà ja sobre tota la llarga història del RCD Espanyol, sinó que quedaran circumscrites a una dècada determinada. Començarem per una que a bon segur és a la memòria de molts pericos, de tota una generació que la va viure i segur recordaran amb tota classe de detalls. La dècada dels 80, englobant les temporades que van des de la 1980-81 fins a la 1989-1990.

També per fer molt més fàcil la participació – i tot i que reconeixem que el RCD Espanyol històricament es molt més que el primer equip, tant a nivell de seccions esportives com activitat social –, es decideix que a fi de facilitar-ne la participació, posar-ho més fàcil, i que estigui a l’abast de tothom, les preguntes només tractin de tot el que envolta al primer equip de futbol de l’entitat.

Dins la categoria “Junior”, tots aquelles parelles de concursants fins els 17 anys que decideixin prendre-hi part, competiran en una nova modalitat de Periconcurs que englobarà preguntes de les tres darreres temporades; es a dir, la 2014/15, 2015/16 i la 2016/17.

D’aquestes i altres novetats, seguirem informant a mida que s’acosti les dates i es publiqui el reglament del mateix.

ANIMA’T I PARTICIPA!
HI HAURAN ATRACTIUS PREMI!