Comunicat de la FCPE

Davant de la notícia de la mesura cautelar d’un tribunal no esportiu a la sanció del jugador Robert Lewandowski del FC Barcelona, rival de l’Espanyol de demà dissabte, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona vol manifestar que:

Una vegada més, s’està demostrant que la competició no és igual per a tothom i que la lliga és manipulable pels poderosos i prepotents de sempre.

Confiem que el club, tal com ha manifestat en el seu comunicat, defensi fins a les últimes instàncies esportives, i també no esportives si cal, els interessos i la dignitat de tots els seguidors i socis espanyolistes pel bé d’una competició justa i equitativa per a tots els equips de la Lliga.

Aquest menyspreu, que no ha de quedar sense contesta, ha de fer sortir l’esperit rebel i lluitador perico als despatxos, a la grada i a la gespa, i estem segurs que aquesta injustícia i menysteniment a la competició esperonarà encara més als nostres per tal de donar-ho tot i més en el partit de demà al camp del nostre rival.

Endavant sempre Espanyol i a guanyar!