Creu Roja recull les joguines solidàries

Avui, dia 5 de gener, previ a la màgica nit de Reis, s’han lliurat totes les joguines solidàries recollides gràcies a la campanya solidària ‘Ara juguem tots’. Una iniciativa humanitària que ha unit a tots els agents socials de l’Espanyol: Club, Fundació, FCPE, Curva, Juvenil, Voluntaris, Agrupació de Veterans i tots els seguidors que també s’han volgut sumar a títol individual.

Aquest projecte es va impulsar a principis de Nadal amb la finalitat d’ajudar als nens i nenes més vulnerables en aquestes dates tan significatives. Totes les joguines han estat lliurades aquest matí a Creu Roja de Cornellà, a l’RCDE Stadium.

El RCD Espanyol vol agrair el compromís a totes i cadascuna de les persones que han participat de la campanya. Una mostra més de solidaritat perica i unió blanc-i-blava en aquests difícils moments de crisi social causada per la pandèmia de la COVID-19. Junts, els pericos som capaços d’aconseguir grans reptes.

Adjunt