El llibre del confinament en blanc i blau, a la venda

El passat mes de novembre, la FCPE vam presentar “El llibre del confinament en blanc i blau”, un volum que recull totes les iniciatives dutes a terme per l’espanyolisme des de l’esclat de la pandèmia originada per la Covid-19.

Aquesta obra pretén immortalitzar la solidaritat i l’esforç emprat per tot l’espanyolisme amb l’objectiu d’ajudar qui més ha patit les conseqüències del virus. Iniciatives d’entreteniment per als més menuts (i no tan menuts!), actes benèfics de tot tipus per a recollir aliments o fons per a investigacions… Han estat desenes i desenes les activitats dutes a terme pel RCD Espanyol, la FCPE, les penyes, la CurvaRCDE i tants altres col·lectius blanc-i-blaus que han invertit hores i hores de forma desinteressada amb una finalitat: el bé comú.

Us recordem que podeu adquirir “El llibre del confinament en blanc i blau” a la RCDE Store del RCDE Stadium al preu de 15€. També podeu reservar el vostre exemplar escrivint a info@fcpe.cat i/o comprar-lo al despatx de la FCPE els dijous a la tarda.

Adjunt