El 30è Aplec de Penyes, presentat!

Ahir, dijous 12 de maig, va tenir lloc a l’Auditori Juan Segura Palomares del RCDE Stadium l’Assemblea Extraordinària de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, a la qual van assistir una cinquantena de penyes per conèixer, de primera mà, tots els actes i tots els detalls del 30è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona. Organitzat per la Penya Pericos del Berguedà, l’Aplec d’enguany tindrà lloc al municipi d’Avià el proper 29 de maig. La presentació de l’Aplec va ser conduïda pel president de la penya organitzadora, el sr. Josep Badia, i també pel tresorer de l’ambaixada, el sr. Xavier Salas. Per la gran tasca que han anat fent al llarg dels darrers mesos, i més tenint en compte que va haver d’ajornar-se per la pandèmia, estem segurs que l’Aplec de la Natura serà una trobada fantàstica i esdevindrà un èxit!

Teniu tota la informació sobre el 30è Aplec de Penyes del RCD Espanyol en les imatges adjuntes d’aquesta mateixa notícia. També podeu accedir a les següents descàrregues:

-Revista del 30è Aplec de Penyes: https://we.tl/t-1JU2jJQDhl

-Vídeo de presentació del 30è Aplec de Penyes: https://we.tl/t-FCWQrTMx6N

La seu del 31è Aplec de Penyes de l’any 2023 es va desvetllar després de votació, i és que es van arribar a presentar dues candidatures: la candidatura presentada per la Penya Pericos de Tarragona va rebre més vots que la compartida entre les dues penyes australianes (Penya Espanyolista d’Austràlia Pericoz i Penya RCDE Brisbane), que hagués esdevingut el primer Aplec de Penyes més enllà de l’Estat. Així doncs, serà la Penya Pericos de Tarragona l’organitzadora de l’Aplec de Penyes de l’any que ve.

Adjunts