Els jugadors volen teu suport a Vila-real!

Els jugadors del primer equip volen teu màxim suport a les grades de l’Estadi de la Ceràmica. És per això que, per iniciativa de la plantilla i del club, s’organitzen autocars per a l’afició per al partit enfront de el Villarreal CF de diumenge vinent dia 19 de gener a les 16h.

Amb la col·laboració de la FCPE i els grups d’animació, s’organitza un pack per a socis de desplaçament gratuït en autocar i entrada a 15€ a la zona visitant de l’Estadi de la Ceràmica.

Cada soci pot retirar un tiquet per 15 € per al mateix titular del carnet a la zona visitant. Nombre d’entrades limitat. Només es podrà comprar una entrada per carnet i sent única i exclusivament per al titular, no pot anar destinat a una altra persona. Se sol·licitarà el DNI a l’accés a l’Estadi.

Reserva el teu pack de desplaçament i entrada

La venda del pack d’autocar més entrada es farà únicament i exclusivament a través d’aquest enllaç, des d’avui i fins a esgotar existències: https://tickets.rcdespanyol.com/entradesdesplacamentsrcde

Els integrants de la Grada Canito, a través dels responsables del grup.
Una vegada comprat el pack de desplaçament + entrada dels autocars de Barcelona i Cornellà, han de recollir l’entrada nominativa i el tiquet de l’autobús en el Punt d’Atenció al Soci (PAS) en els horaris:

– De dimarts 14 de gener a dijous 16: de 10:30h a 14h i de 15h a 18h

Als socis que comprin els packs de desplaçament + entrada dels autocars amb sortida des de TARRAGONA, LLEIDA i GIRONA, se’ls lliurarà l’entrada nominativa i el tiquet de l’autocar al responsable de cada Penya assignada a cada província. El soci s’haurà de presentar únicament en el punt de trobada amb el tiquet de compra web imprès a les 9h i amb sortida a les 9:30h (A Girona, punt de trobada a les 08:30h, sortida a les 9h). Al responsable de la penya li farà lliurament de l’entrada i li facilitarà el tiquet per accedir a l’autocar. Cada punt de trobada tindrà un llistat per certificar les compres realitzades per web dels socis.

Els autocars sortiran des de les següents ubicacions i l’hora de trobada és diumenge a les 09h (Girona, a les 08:30h):

RCDE STADIUM. Accés Pàrquing P1 – Gol Prat
BARCELONA. Pl Espanya, Torres Venecianes
GIRONA. Carrer Santiago Rusiñol amb Passeig Marquès de Camps (ES Meroil)
TARRAGONA. Avda Catalunya, davant de la Facultat de Dret
LLEIDA. Plaça Rafael Casanova amb carrer Sant Pelegrí (Tàrrega)
Venda únicament de l’entrada

Els socis poden comprar l’entrada sense desplaçament, és a dir que viatgin pel seu compte, únicament de les següents maneres:

– Presencialment al Punt d’Atenció al Soci en els següents horaris: des del divendres 10 al dijous 16 de gener de 10:30h a 14h i de 15h a 18h al PAS

– Les penyes hauran de traslladar les peticions a la FCPE (fcpe.entrades@gmail.com).

– Els integrants de la Grada Canito, a través dels responsables de el grup.

– Els integrants de la Penya Juvenil poden fer-ho a través dels responsables de la Penya.

CONDICIONS GENERALS:

Només es permetrà la venda d’una entrada per soci, que han de facilitar nom, DNI i número de soci. Els tiquets són personals i intransferibles. Les penyes interessades hauran de contactar amb la FCPE (fcpe.entrades@gmail.com).

Les condicions d’obligat compliment en la venda d’aquestes entrades són les següents:

– Es vendran entrades a aficionats del RCD Espanyol de Barcelona que no pertanyin a grups ultres ni hagin participat amb anterioritat en actes violents ni es trobin sancionats.

– Cada entrada és de caràcter nominal, personal i intransferible. En els torns d’accés a l’estadi, s’exigirà la presentació del DNI juntament amb l’entrada i haurà de coincidir el nom i cognoms de la persona de tots dos documents.

– Els menors de sis anys també han d’adquirir entrada de pagament.

– No es permetrà accedir a l’estadi amb simbologia de cap grup ultra o emblemes, llegendes o lemes polítics, racistes, xenòfobs o que incitin a la violència o denigrin a les persones o entitats.

– No es permetrà accedir a l’estadi objectes específicament prohibits per la Llei de l’Esport. Així mateix, no es permetrà introduir a l’estadi pancartes o banderes amb pal (qualsevol que sigui la seva dimensió o el seu material).

– El RCD Espanyol de Barcelona informa a tots els seus aficionats d’aquestes mesures d’obligat compliment.

– Totes aquestes mesures van encaminades únicament i exclusivament a evitar que persones o grups violents puguin infiltrar-se entre els aficionats del RCD Espanyol de Barcelona que es desplacin a l’Estadi de la Ceràmica.

– Els aficionats de respectar igualment la Normativa d’Accés a l’Estadi de la Ceràmica, i el Reglament Intern d’Accés i Permanència en els Recintes Esportius.

Adjunt