Visita entranyable als hospitals

Aquest dijous, el RCD Espanyol de Barcelona ha realitzat una de les acciones més boniques i destacades de tot l’any. Els jugadors i les jugadores dels primers equips masculins i femenins, representants institucionals de club, de la Fundació, de la FCPE i dels Voluntaris RCDE han portat a terme la tradicional visita als hospitals.

La comitiva blanc-i-blava ha pogut compartir moments molt emotius amb els nens i nenes i els seus familiars als hospitals de Sant Joan de Déu, HM Nens i Clínica Corachan i se’ls ha fet entrega de les bates solidares, en col·laboració amb la Revista Panenka, realitzades a mà amb les samarretes de joc de la plantilla. Una iniciativa que porta el nom de ‘Les bates més fortes’ perquè els nens i nenes tinguin una estada més agradable als hospitals, amb l’objectiu de convertir les samarretes de futbol en bates més poderoses i els seus estats d’ànim puguin millorar, fent que se sentin més forts.

Un visita completa del RCD Espanyol de Barcelona per alegrar l’estada als més petits.

Molta força i tot el nostre suport! Som al vostre costat!

Adjunt