Els Pericos de Montmeló acompleixen la seva VII Sortida Anual

RocaForadadaEl passat diumenge 21 de juny, els Pericos de Montmeló van organitzar la VII Sortida Anual de l’entitat. Com que l’any anterior l’excursió es va haver de suspendre per causes al·lienes a l’organització, enguany van voler repetir el cim per a coronar-lo.

A les 8:30h sortien des de l’església Santa Maria de Montmeló, travessaven Montornès del Vallès i arribaven a Vallromanes, on van deixar els cotxes i van començar a caminar. Van deixar enrere el poble, van travessar urbanitzacions, i després d’un bon recorregut muntanyenc de pujades i baixades van arribar a la Roca Foradada.

Com que l’excursió estava anant molt bé i el temps no apretava, van decidir fer un segon recorregut i acostar-se a la Font de Sant Joaquim, un racó fresquíssim on van poder esmorzar tranquil·lament i amb calma.

Els integrants de l’excursió van passar un matí molt agradable envoltats de naturalesa i senderisme i, per sobre de tot, fent espanyolisme.