Emotiu homenatge a Josep Artigas

El passat divendres 27 de setembre, es va celebrar a Cassà de la Selva un sentit homenatge a Josep Artigas, qui fou President de la Penya Blanc-i-Blava de Cassà i comarca de la Selva, membre de la Junta de la FCPE i jugador, entrenador i directiu de la UD Cassà.

Es va celebrar un partit entre la UD Cassà i l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol, amb l’assistència de l’alcalde de Cassà, Sr. Robert Mundet; els organitzadors, el president de la UD Cassà, Sr. Miquel Clapes; i el president de la PBB de Cassà i Comarca de la Selva, Eliseu Masdeu; per part del club, l’ambaixador Rafa Marañón, el Director de l’Àrea Social, Alberto Ariza; i el Cordinador de Penyes, Jaume Martinez; i per part de la FCPE, la Presidenta Araceli Pérez.
El xut inicial d’honor el va realitzar  la senyora Josefa, vídua d’en Josep i gran perica, qui va rebre juntament amb la família els records que totes les entitats assistents li van lliurar en l’emotiu acte.

Adjunt