Èxit en el 45è aniversari de la PBB Reus i Comarca

La Penya Blanc-i-Blava de Reus i Comarca va celebrar el passat dissabte 12 d’octubre el seu 45è aniversari, i ho va fer amb un excel·lent dinar a l’Hotel NH Ciutat de Reus, on es va reunir una setantena de pericos.

Abans del dinar, i tot just acabat el suculent piscolabis de benvinguda, l’alcalde de Reus, sr. Carles Pellicer, va dirigir unes paraules encoratjadores a tots els assistents. L’àpat tampoc no se’l van voler perdre el regidor d’esports de l’Ajuntament de Reus, sr. Pep Cuerba. Per part del club, hi va assistir l’exjugador i ambaixador Rafa Marañón, el director de l’Àrea Social Alberto Ariza, i el coordinador de penyes Jaume Martínez. La presidenta Araceli Pérez va ser-hi representant la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. A més, fins a deu penyes van voler acompanyar als pericos de Reus: Valls, Vilassar, Montmeló, Torredembarra, Riudecanyes, Cambrils, Sant Sadurní, Vilafranca, Móra la Nova i Montsià-Baix Ebre.

En acabar el dinar, va ser el torn dels parlaments, el lliurament d’obsequis i els tradicionals sortejos de material blanc-i-blau.

Adjunt