Èxit a la 21a Gala de Penyes del RCD Espanyol!

La 21a Gala de Penyes del RCD Espanyol, organitzada per la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) a l’Stage Front Stadium, va tornar a ser un èxit de participació i una nova demostració de la fortalesa del sentiment perico. Els assistents van gaudir d’una jornada de molt espanyolisme, premis arreu i alguna sorpresa.

Els premiats d’aquesta edició han estat els següents:

• Millor jugadora: Daniela Caracas
  • Projecció esportiva: Omar El Hilali
  • Futbol base: Infantil B
  • Millor veterà: Raúl Longhi
  • Promoció de Penyes: Pericos a Radio Marca
  • Guardó especial de la FCPE: Penya Perica Els Bubis de l’Aaiun.

Menció especial mereixen la Penya Espanyolista de Bellvitge (1998), que va rebre la insígnia de planta de la FCPE pels seus 25 anys, i la Penya Blanc i Blava del Baix Empordà (1973), que va ser condecorada amb la insígnia d’or per mig segle de vida. A més, el projecte Memòries en blanc-i-blau i la Penya Blanc-i-Blava de Gelida també van rebre la insígnia de plata. Sens dubte, un dels moments més emocionants de l’acte va ser el lliurament de la insígnia d’or a qui va ser delegat del primer equip del RCD Espanyol, José María Calzón.

Per celebrar-ho la gala va finalitzar amb un còctel per a tots els premiats i assistents a aquest esdeveniment tan especial per als que formen part de la família espanyolista.

Notícia de la web oficial RCD Espanyol

Galeria fotogràfica