Pocs dies per la 21a Gala de Penyes!

Ja queden pocs dies per la propera 21ª Gala de Penyes del RCD Espanyol, que tindrà lloc a partir de les 18h del proper dissabte 4 de novembre a l’Stage Front Stadium.

Durant el transcurs de la Gala es lliuraran els guardons de la darrera temporada escollits amb les votacions de les penyes:

• Millor jugadora: Daniela Caracas
  • Jugador revelació: Omar El Hilali
  • Futbol base: Infantil B
  • Veterans: Raúl Longhi
  • Promoció de Penyes: Pericos a Radio Marca

Es lliurarà també el Guardó Especial de la FCPE, les insígnies d’argent i d’or de la FCPE, distincions, recordatoris… I, com a tota Gala, no hi faltaran les sorpreses!

Com bé sabeu, la vetllada acabarà amb un cocktail. Recordeu que el proper dijous 2 de novembre és l’últim dia per apuntar-se a la Gala i les places són limitades. Podeu fer qualsevol consulta o demanar informació a través del nostre telèfon 685 827 000 o enviant un mail a l’adreça info@fcpe.cat.

Des del passat dijous 26 d’octubre podeu retirar ja, al despatx de la FCPE (17h-20h), el tiquet per assistir a la 21a Gala de Penyes, que tindrà un preu de 16 euros. Podeu fer el pagament, també, a través de transferència bancària, al número de compte ES85 0182 8760 2002 0008 2535, sempre indicant el nom de la Penya i el número d’assistents.

Us informem que totes aquelles persones que us desplaceu amb vehicle podreu aparcar dins el parking de l’estadi.

D’altra banda, tothom que accedeixi caminant haurà d’entrar a l’estadi per la porta número 9.

No hi podeu faltar! Us hi esperem!