Èxit absolut al 29è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona

Aquest cap de setmana ha tingut lloc el 29è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, a Sant Sadurní d’Anoia (Alt Penedès), la trobada de les ambaixades blanc-i-blaves més esperada de la temporada. La penya Pericos de Sant Sadurní ha organitzat un gran esdeveniment penyístic carregat de bon ambient i sentiment blanc-i-blau.

La festa va començar dissabte a la tarda, amb dos partits de futbol. El primer el van jugar els “Specials” del RCDE contra el Nàstic de Tarragona i, el segon, el Femení blanc-i-blau contra la UE Sant Sadurní.

El plat fort de l’Aplec ha estat aquest diumenge. A primera hora les penyistes han començat l’esmorzar i la gresca gràcies a la tamborinada dels Timbalers Tabalots de la localitat.

Al voltant de les 10h ha començat la cercavila pels carrers de Sant Sadurní d’Anoia amb totes les penyes acompanyades per elements de les festes populars i la parella de mascotes periques en direcció a la Plaça de l’Ajuntament.

Un cop a la plaça de l’Ajuntament, s’ha realitzat l’acte oficial de l’Aplec. A la rebuda institucional, i durant tota la jornada, han estat presents el conseller del RCD Espanyol de Barcelona, Mao Ye, el vicepresident del club, Carlos García Pont, el president de la Penya Pericos de Sant Sadurní d’Anoia, Pere Joan Olivella, l’alcalde de Sant Sadurní d’Anoia, Josep Maria Ribas, i la presidenta de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, Araceli Pérez. A dins del consistori s’ha realitzat un intercanvi d’obsequis per part dels diferents representats.

Al voltant de les 11h, Rafa Marañón, amb totes les penyes concentrades a la plaça de la vila, ha fet el pregó de la festa: “Sempre s’ha de lluitar per aconseguir l’impossible. Visca Sant Sadurní!”.

Posteriorment, ha arribat el nou entrenador del club, David Gallego, que ha dedicat unes paraules a l’afició allà present: “Us necessitem. Ara arriba quelcom molt exigent. Jo sóc perico, el nostre projecte té ADN perico i sé el que sent l’aficionat perico”.

Finalitzat el pregó ha tingut lloc una visita a diferents caves de la localitat i rodalies, entre les quals destaquen l’Espai Xocolata Simon Coll i el Centre d’Interpretació del Cava Fassina.

Al migdia, ha tingut lloc el dinar de germanor al Celler Gran de les Caves Codorniu, espai on s’ha fet el lliurament de records a les penyes, un sorteig d’obsequis cedits per empreses i comerços del poble i per el RCD Espanyol de Barcelona.

En total han participat al voltant de 900 pericos a la jornada i el traspàs de la bandera de l’Aplec s’ha fet a la localitat d’Avià (Berguedà), municipi encarregat d’organitzar l’Aplec l’any vinent.

Vídeo d’EspanyolTV

Adjunts