Èxit de celebració dels 60 anys de la GPE Manigua

60anysManiguaEl dinar del 60è aniversari de la GPE Manigua, a l’Hotel Hesperia del Mar (BCN), va trancórrer en un magnífic ambient. Els socis, el futbol base de l’entitat i amics d’altres penyes van fer que gairebé fos un centenar i mig d’assistents. Les penyes que ens i van assistir van ser: Incansables, Martorell, Olost, Mataró, Cornellà, Sabadell, Vilassar, Esplugues, Montmeló, La Garriga, Masnou-Alella-Teià i Riudecanyes.

El nostre Benjamí “A”, campió de Lliga de la recentment acabada temporada, va rebre el merescut aplaudiment i reconeixement de tots el presents.

Del RCD Espanyol, va assistir-hi el President, Joan Collet, la Vicepresidenta, Anna M. Fusté i els executius Jaume Martínez i Xavi Giménez. També en Rafa Marañón de l’Agrupació de Veterans, així com Alberto Ariza, President de la FCPE.

En els parlaments, el President Joan Collet va manifestar els grans records que conserva de la seva joventut al Gol Sud de Sarrià, amb els components de la GPE Manigua. En acabar el seu parlament va fer lliurament d’una placa del club a la penya, a mans del President Dani Bosch, el qual li va lliurar també un record de l’aniversari. Abans, va tenir el seu torn de paraula, tant Aberto Airza, com Dani Bosch.

També hi va haver el tradicional sorteigs de regals. Als assistents se’ls va obsequiar amb la xapa i el segell de correus commemoratiu del 60è aniversari.

L’acte va estar molt ben amenitzat per diferents actuacions. El DJ Iván, el monologista Adrià Ridao i la cantant Belén. El pintor caricaturista Víctor va pintar en directe i en el transcurs de l’àpat un quadre commemoratiu del 60è aniversari de la GPE Manigua.

Galeria fotogràfica de gpemanigua.com