Segon Corpus de la PBB La Garriga

Garriga1Per segon any, la Penya Blanc i Blava de La Garriga ha estat present a les festes del Corpus de la localitat vallesana.

Era el primer any que la gran festa de La Garriga ha lluït més encara, ja que ha estrenat el reconeixement de la festa com a element festiu tradicional.

La catifa confeccionada per la Penya tenia unes mides de 2,5×10 metres i enguany ha tingut 3 figures claus: l’escut de l’entitat, el logotip del Perico i la silueta de l’estàtua que presideix l’estadi, en homenatge a l’afició del RCDE.

També s’han tingut en compte l’any de fundació del club, l’any de fundació de la penya i un petit record per la figura d’un membre que era molt actiu de la penya, conegut i estimat en el món penyístic, i un dels principals valedors del projecte de la penya en la festa del Corpus, que fa poc més de dos mesos que ens va deixar, en Pepe Castro.

Per segon any, ha estat un èxit, i com no podia ser d’un altra manera, començarem a treballar en la propera catifa, ja que la propera edició d’aquesta festa també tindrà un valor afegit, el bicentenari.