Èxit en el 42è aniversari de la PE de Valls i Comarca

42è aniversari de la PE Valls i ComarcaEl passat dissabte,  dia 19 de novembre, la Penya Espanyolista de Valls i Comarca va celebrar el seu 42è aniversari amb un dinar al restaurant El Tast del Hotel Class de Valls.

Al acte hi van participar unes 70 persones, entre els que cal destacar la presència d’Eduard Gonzalez,  regidor d’esports del Ajuntament de Valls, Ramon Robert,  Conseller Delegat del RCDE, Jaume Martinez, coordinador de Penyes del RCDE, “Coco” Bertomeu, exjugador i exconseller del RCDE, i Xavier Arabia, vocal de l’àrea esportiva de la FCPE.

També hi van tenir representació les Penyes de Reus, Torredembarra, Riudecanyes, Premià de Mar i Cambrils.

Una vegada acabat el dinar es va procedir el torn de parlaments, on Josep Cortès, sots-president de la Penya, va agrair l’assitencia a tots els presents, donant tot seguit la paraula al president de l’entitat Francesc Batalla, que va celebrar el tonar-se a trobar un any més per l’aniversari de la Penya. Tot seguit va ser el torn del representant de la FCPE, en Javier Arabia, que va destacar que 42 anys de Penya son molts i va felicitar a l’entitat per la tasca que es porta a terme. Posteriorment Bertomeu va deleitar als assistents amb anécdotes de la seva etapa de jugador. Seguidament va pendre el torn de paraula Ramon Robert, que va fer un esboç del projecte esportiu del Club, reafirmant que ens esperen uns anys ilusionants per a tots el espanyolistes. Per finalitzar el regidor Eduard González va felicitar a la Penya per aquests 42 anys d’existència i manifestant que entitats com aquesta son una part molt important del teixit social de la ciutat.

Per acabar es va fer un sorteig de diverses samarretes del RCD Espanyol i es va obsequiar a tots el asistents amb un record de la diada.