Feliços 123 anys, RCD Espanyol!

El 28 d’octubre del 1900 és la data més important de la història de la nostra entitat. És el dia que es va fundar el club que avui coneixem com a RCD Espanyol, una jornada marcada al calendari per a tots els pericos i periques. L’esperit del RCD Espanyol i de la seva gent és indestructible i un cas pràcticament únic al món del futbol. Un passat d’història, un futur de glòria, com diu la cançó. I un present ple d’il·lusions.

Com és tradició els darrers anys, una comitiva del club encapçalada pel CEO de l’entitat, Mao Ye Wu, acompanyat pel president de la Fundació, Antoni Fernández Teixidó, i també per la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, ha anat a la tomba del cementiri del fundador del RCD Espanyol, Ángel Rodríguez, representat per un familiar.

Posteriorment, la jornada ha continuat a l’Stage Front Stadium amb l’ofrena floral davant l’estàtua de l’afició. Mao Ye Wu, el jugador del primer equip masculí, Keidi Bare, una de les capitanes del primer equip femení, Emily Dolan, els representants de la Fundació, Alberto Fernández Díaz, Víctor Malet i Jordi Tomás, els ambaixadors, Iñaki Pérez d’Arrilucea i Raúl Longhi, així com també Santi Prat i Silvia Rodríguez, representants de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.

Adjunt