Gran èxit del 10è Torneig de Pàdel d’Aliança Perica

El passat dissabte 19 de novembre, la Penya Espanyolista Aliança Perica va celebrar, a les instal·lacions Oxygen Sports Club de Martorelles, la desena edició del seu ja tradicional Torneig de Pàdel RCDE.

Des de les 10h i fins gairebé les 21h, més d’un centenar de pericos van agafar la pala i van participar del torneig, que va ser un vertader èxit. Repartits en categories segons el nivell, els participants jugaven tota una sèrie de partits per intentar passar rondes i arribar a la gran final. Entre esport, rialles i molt bon rotllo, la diada va ser un exemple més de difusió de l’espanyolisme.

El jugador del primer equip Pol Lozano no es va voler perdre el torneig i va presenciar tota la diada, una competició que va disputar (i guanyar en la seva categoria!) un exjugador perico com Nan Ribera.

L’ambaixador Raúl Longhi i el vicepresident de la FCPE Daniel Pérez van acompanyar a la penya amfitriona, i van agrair i felicitar a Aliança Perica la gran feina feta per dur a terme el torneig.

Adjunts