Gran èxit en el 25è aniversari de la PE Premià de Mar

El passat diumenge 10 de novembre, la Penya Espanyolista de Premià de Mar va celebrar el seu 25è aniversari amb un dinar al Restaurant Daymar de la mateixa localitat maresmenca.

A l’acte hi van assistir una viutantena de pericos, entre els quals hi va haver representants de molts penyes amigues, com Sant Andreu, Montsià-Baix Ebre, Vilafranca, Granollers, Sabadell, Valls, Poblenou, Argentona, La Roca, Incansables, Olot, Runners i Reis i Comarca.

Per part del club hi va assistir l’exjugador i ambaixador Diego Orejuela, el Director de l’Àrea Social Alberto Ariza, i el Coordinador de Penyes Jaume Martínez. També hi va ser la presidenta de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol Araceli Pérez. A més, hi van assistir els expresidents del RCD Espanyol Daniel Sànchez Llibre i Joan Collet, i també la vídua i el fill de Ramon Condal.

La sorpresa de la vetllada la va fer l’arribada de Luis García, l’exjugador perico i actual entrenador del Juvenil A del CF Damm. Luis García va lliurar al soci número 1 de la penya un obsequi com a reconeixement a la seva dilatada trajectòria a l’ambaixada.

Adjunt