La FCPE, a la Diada 2021

El RCD Espanyol ha participat, un any més, en els actes protocol·laris que s’organitzen cada any amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, programats per a aquest dissabte 11 de setembre.

Una representació de el club ha estat present a la Ronda de Sant Pere de Barcelona, lloc en el qual es troba el monument a Rafael Casanova per fer la tradicional ofrena floral al costat de diverses d’institucions, públiques i privades, i particulars.

El conseller delegat i director general del RCD Espanyol, José María Durán, ha encapçalat la comitiva de el club, que també ha comptat amb la presència dels consellers Mao Ye i Rafa Marañón, el capità del primer equip, David López, les capitanes del primer equip femení, Cristina Baudet i Lombi, el patró de la Fundació, Josep Lluís Masriera, l’ambaixador Iñaki Pérez de Arrilucea, diferents jugadors de futbol base i dels Special, i els representants de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE): Salvador Fosas, Anton Roig i Dani Bosch.

Un any més, el RCD Espanyol ha volgut participar en una data festiva, clàssica i simbòlica, al costat de la resta d’entitats i institucions catalanes del món polític, econòmic i social, que des de primera hora han realitzat l’ofrena floral davant del monument de Rafel Casanova.

Adjunt