La Penya de La Garriga, present un any més a la Fira d'entitats

Fira d'Entitats de La GarrigaLa Fira d’Entitats, que es realitza cada tres anys, ha tornat a ser molt important per la Penya Blanc-i-Blava de La Garriga, ja que durant la tarda de dissabte 2 i tot el diumenge 3 de juliol ha estat una constant de gent demanant informació, per fer-se socis, per altres activitats que es faran en els últims mesos del 45è aniversari d’aquesta ambaixada perica i també, com no podia ser d’altra manera, per gaudir de la visita de la nostra mascota, el perico, que ha fet les delícies de grans i petits.

Durant aquest cap de setmana, un altre dels actes que s’han dut a terme, la col·laboració amb l’Associació Cultural Asilah, una altra entitat de La Garriga amb la qual s’han cedit unes equipacions de l’antic equip de futbol sala de la penya, a aquesta entitat a fi de dur a terme un acte de cooperació internacional, exactament un gran projecte de rehabilitació d’escoles i un camp de futbol al Marroc, per reduir l’index d’absència a les aules.

Per la carpa de la penya han passat el President de la FCPE, Alfred Puig i una representació de l’Ajuntament de La Garriga amb l’Alcaldessa, Meritxell Budo, i part del seu equip de Govern.