Luis García, al mural d’entrenadors

La imatge de Luis García ja llueix a la galeria d’entrenadors ubicada a l’Auditori Juan Segura Palomares de l’Stage Front Stadium, en un acte privat organitzat per la Fundació que s’ha fet aquesta tarda.

Mao Ye, CEO del RCD Espanyol i Antoni Fernàndez Teixidó, president de la Fundació, han presidit un acte que també ha comptat amb la presència de Rafa Marañón, conseller del club; Víctor Malet de Travy i Jordi Tomàs, patrons; Iñaki Pérez d’Arrilucea i Toni Blanch, ambaixadors del club; Ton Roig, en representació de la FCPE i Fran Garagarza, director esportiu del club, i Mario Fernández, segon entrenador.

Tant Mao Ye com Fernàndez Teixidó han destacat la rellevància de Luis García, primer com a jugador i actualment com a tècnic i han recordat que, en els gairebé 123 anys d’història del club, només quatre futbolistes han pogut estar tant a la galeria d’internacionals de l’Espanyol com a la de tècnics: ‘Perico’ Solé, Ricardo Zamora, Sergio González i Luis García.

Fernàndez Teixidó ha destacat la ferma voluntat que encarna Luis García de sortir “com més aviat millor” de l’actual categoria en què competirà esportivament l’equip “i tornar l’Espanyol a Primera una altra vegada”.

Per la seva banda, el tècnic ha agrait a la Fundació i a l’Espanyol “aquest reconeixement” i ha mostrat el seu “orgull” per estar representat tant al mural d’internacionals com al de tècnics. “Per mi és una gran responsabilitat i la sento molt a dins. Tinc moltes ganes de fer les coses bé i que triguem molts anys a posar més fotografies d’entrenadors perquè això significarà que les coses van bé”, ha apuntat.

Adjunt