Un reconeixement etern

La porta 21 de l’Stage Front Stadium s’ha tornat a obrir aquest 8 d’agost per testimoniar el reconeixement dels socis i seguidors de l’Espanyol a la memòria de Dani Jarque, en el catorzè aniversari de la seva sobtada mort a Coverciano (Itàlia), en plena pretemporada .

De nou, centenars de persones han desfilat davant l’estàtua del que va ser capità blanc-i-blau situada davant de la porta identificada amb el seu nom i dorsal. Fidels a la seva cita no han faltat seguidors, penyistes, representants institucionals de totes les àrees del club precedits pel conseller delegat blanc-i-blau, Mao Ye, la plantilla completa del primer equip i el cos tècnic i familiars, encapçalats pels pares de Dani Jarque , i amics personals.

El matí va començar amb un minut de silenci del primer equip i el cos tècnic sobre la gespa de la Ciutat Esportiva abans de l’entrenament i va continuar unes hores més tard al costat de l’estàtua de l’Stage Front Stadium amb dues tandes d’aplaudiments, un altre minut de silenci emotiu i les ofrenes florals i les emocionades paraules de Luis García i Mao Ye en record de la figura de l’etern capità blanc-i-blau.

Adjunts