Orgullosos de vosaltres!

El RCD Espanyol de Barcelona vol agrair públicament i de manera efusiva la gran tasca solidària que estan exercint penyes, centres sanitaris, col·lectius, associacions, institucions, entitats vinculades a club, socis, sòcies, seguidors i seguidores blanc-i-blaus que, cadascun aportant el seu granet de sorra, estan col·laborant amb la societat per lluitar contra la pandèmia del COVID-19.

El club desitja traslladar tot el seu reconeixement i admiració per l’esforç realitzat en aquestes difícils setmanes per a tots els ciutadans. Els pericos i les periques som coneguts pel nostre esperit de superació i compromís.

Des que va començar el confinament i amb el caràcter solidari que sempre ha caracteritzat al club, el RCD Espanyol de Barcelona ha realitzat diverses accions socials com posar en marxa la iniciativa d’atendre els socis majors de 75 anys i/o amb discapacitat, el lliurament de màscares a centres sanitaris o també les trucades telefòniques realitzades als socis més grans, entre d’altres col·laboracions amb partners i institucions. Cal recordar que el primer equip també va fer una donació per a la compra de material sanitari a l’Hospital d’Igualada.

A tots vosaltres, gràcies per la vostra implicació!

Des d’aquest enllaç podeu veure el vídeo que ha preparat el RCD Espanyol com a agraïment.

Adjunt