Comunicat Oficial de la FCPE

Cornellà de Llobregat, 19 d’abril de 2020

La Junta Directiva de la Federació Catalana de penyes del RCD Espanyol es va reunir de forma extraordinària, el passat dissabte 18 d’abril, a través de videoconferència, per tractar com ajudar a pal·liar les conseqüències de la pandèmia Covid-19 des de la FCPE.

En aquesta reunió de Junta Directiva es van tractar i aprovar els següents acords:

1. Dins del nostre compromís solidari amb la societat, es va decidir fer una aportació en nom de la FCPE, en forma de productes alimentaris, al Banc d’Aliments, per tal d’ajudar a les persones que han quedat en situació de vulnerabilitat després dels efectes econòmics que està produint la pandèmia.

2. Va decidir proposar a l’Assemblea General de la Federació Catalana de penyes del RCD Espanyol de Barcelona, la possibilitat de condonar la quota anual de la FCPE, d’aquesta temporada, o en cas contrari aplicar-ne una rebaixa. Amb aquesta mesura, la FCPE vol ajudar a les penyes en un moment conjunturalment molt dur i complex.

3. La FCPE anima a totes les penyes a ser solidàries, un cop més, col·laborant, en la mesura de les possibilitats, amb les organitzacions que treballen per combatre les conseqüències de la pandèmia a les seves localitats.

4. Amb l’objectiu de fer espanyolisme des de casa i d’ajudar a distreure’ns durant el confinament, s’ha rellançat el Concurs Literari “El teu relat en blanc-i-blau” – edició confinament; al qual animem a tothom a participar-hi. Al lloc web www.fcpe.cat es poden consultar les bases del concurs.

5. Amb el mateix objectiu, des dels inicis del decret d’estat d’alarma, s’estan publicant diàriament a les nostres xarxes socials preguntes sobre la història de les nostres penyes i el món penyístic. Us animem a tots a participar-hi.

6. La Junta Directiva de la FCPE va participar en un Challenge, a les xarxes socials, amb la intenció d’enviar als pericos el missatge de quedar-se a casa i cuidar-se.

7. La FCPE col·labora amb el RCD Espanyol de Barcelona, la Fundació i Voluntaris RCDE amb l’acompanyament als socis de l’Espanyol que més ho necessiten.

La Junta Directiva de la FCPE vol tenir un sentit record per tots els que malauradament ens han deixat, vol enviar una forta abraçada a les famílies i amics. Així mateix, vol desitjar una ràpida recuperació a tots els que esteu patint la malaltia.

Com sempre la nostra voluntat i el nostre compromís és estar al costat de les penyes, dels penyistes i de tota la família blanc-i-blava enviant un missatge d’ànim i força en aquests moments tan difícils per tothom.

Ens en sortirem!
Visca l’Espanyol!