Presentació del 12è Torneig de la a PE Cornellà

El passat divendres 18 de març, la Penya Espanyolista de Cornellà va celebrar la presentació del seu ja tradicional Torneig de la Dona, que enguany arriba a la 12a edició.

L’acte va tenir lloc al Castell de Cornellà, a les 19:30h, i va comptar amb l’assistència de l’Alcalde de Cornellà de Llobregat, sr. Antonio Balmón; la Regidora del barri de Riera, sra. Mercedes Fernández; l’exjugadora i ambaixadora del RCD Espanyol, sra. Dolors Ribalta; el Coordinador de Penyes del RCD Espanyol, sr. Jaume Martínez; el president de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, sr. Ton Roig; el president de la PE Cornellà, sr. Xavier Edo; l’expresidenta de la FCPE, sra. Araceli Pérez, així com un bon número d’assistents que no es van voler perdre l’acte.

Amb el RCD Espanyol, el CD Fontsanta-Fatjó, el CE Europa i la UE Sants com a participants, el 12è Torneig de la Dona se celebrarà el proper dissabte 26 de març, a partir de les 16h, al Camp Municipal Fontsanta-Fatjó de Cornellà de Llobregat.

Adjunts