Reunions de penyes amb el RCDE

El RCD Espanyol de Barcelona va sol.licitar a la Federació Catalana de Penyes mantenir una sèrie de reunions amb els presidents de les nostres penyes, amb l’objectiu d’escoltar, exposar i compartir les inquietuds que tenim les penyes, sobre l’actual moment del club, així com els suggeriments pel futur i la situació i les problemàtiques de totes les penyes del RCD Espanyol de Barcelona.

A hores d’ara, ja s’han celebrat un seguit de reunions. Atesa la situació sanitària que vivim, cal fer-les amb un màxim de 10 persones per reunió. Fins ara, hi han assistit aproximadament unes 60 ambaixades, representades pels seus presidents. Inicialment s’ha convocat a les penyes que organitzen autocar per assistir als partits jugats a l’estadi, de diferents àrees i de diferents àmbits de representació. Per part del club han assistit el Conseller Delegat, Sr. José Ma. Duran, el Conseller Sr. Mao Ye, el Conseller Sr. Rafa Marañon, segons la seva disponibilitat, fins i tot en alguna reunió ha participat el Director Esportiu, així com l’Àrea Social i la FCPE.

Donades les circumstàncies i l’època de l’any en la que ens trobem, les reunions s’ajornaran fins al mes de setembre. La voluntat és que les penyes puguin assistir-hi, esperem i desitgem que la situació sanitària sigui molt més favorable i permeti facilitar i agilitzar l’organització d’aquestes trobades.

La FCPE valora molt positivament aquesta iniciativa del club. Per part dels assistents, és tal com ens ho han expressat, ho han considerat com un pas d’aproximació i d’acostament, que si sempre és important i necessari, en les circumstàncies actuals encara ho és molt més, així com considerem que és un acte de reconeixement per part del club a la gran feina que es fa en el món de les penyes, on només ens mou el sentiment que ens uneix, l’Espanyol.

D’altra banda, la FCPE també valora molt positivament la campanya de socis que s’ha presentat avui. Tal com ens ho han manifestat en totes les reunions, des del club consideren i situen al soci com el centre del projecte que ens ha de permetre assolir junts el repte ineludible de tornar al lloc que pels 120 anys d’història ens correspon.

Cornellà de Llobregat, 6 d’Agost de 2020