Tarragona, epicentre del sentiment perico

La ciutat de Tarragona ha acollit la 31a edició de l’Aplec de Penyes del RCD Espanyol, organitzat per la Penya Pericos de Tarragona. L’espanyolisme s’ha donat cita en un marc immillorable que ha començat amb un pregó emotiu per part de l’exconseller i militant perico, Robert Hernando, un exemple de lluita i de superació. Després del pregó d’Hernando, s’ha interpretat el Glòria als herois en violí.

Com és tradicional en aquestes cites, en què s’han reunit més de dos centenars de pericos i periques, s’han dut a terme diferents activitats. La jornada ha començat amb la recepció de la comitiva a l’Ajuntament per a la signatura al llibre oficial de visites. Posteriorment, s’ha dut a terme la recepció de les penyes a La Pèrgola, al Barri del Serrallo, i, tot seguit, els assistents han pogut gaudir d’un esmorzar a La Pèrgola. Després dels diferents parlaments de les autoritats, el dia s’ha completat amb activitats diverses com ara una sortida amb golondrina, visita al Museu del Port i visita al Circ Romà/Amfiteatre. Cal destacar que el Club Gimnàstic de Tarragona, l’històric equip de la ciutat, també ha volgut participar de l’esdeveniment.

El RCD Espanyol ha estat representat pel seu CEO, Mao Ye Wu, que ha estat acompanyat pel conseller i exjugador del club, Rafa Marañón, el representant de Relacions Institucionals esportives, Joan Capdevila, i diferents executius del club.

Galeria fotogràfica

Adjunts