Tret de sortida: La Cursa de la Mercè!

Samarreta FCPE AtletismeDins el programa d’actes de celebració del 25è aniversari de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, i amb la intenció de fomentar l’esport i de lluir els colors del nostre estimat RCD Espanyol arreu, engeguem una iniciativa per tal que les curses d’atletisme s’omblin de blanc-i-blau.

La FCPE vol promoure la participació en les curses d’atletisme, una activitat molt freqüent i popular actualment, de pericos que representin la FCPE lluint la samarreta commemorativa dissenyada per la mateixa Federació. D’aquesta forma, volem que un bon grup de pericos puguin córrer amb la blanc-i-blava i portin cada dia més lluny l’escut del RCD Espanyol.

El tret de sortida d’aquesta iniciativa serà el proper diumenge 18 de setembre, amb la Cursa de la Mercè, una competició que obrirà, a la mateixa ciutat de Barcelona, el calendari de curses que disputaran.

Aquesta iniciativa de de la FCPE serà format únicament i exclusivament per socis del RCD Espanyol i penyistes que disposin del xip groc, és a dir, atletes o aficionats a l’atletisme federats. A més, en cas de voler-ne format part, caldrà comprometre’s a córrer més d’un 50% de les curses que la FCPE determini.

Us demanem que si teniu a la vostra penya pericos que compleixin aquests requisits, us poseu en contacte amb la FCPE abans de dilluns 5 de setembre per tal que l’interessat pugui formar part d’aquesta iniciativa.