test1337 Un cop més, èxit en el partit solidari amb l'Agrupació de Veterans | Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol

Un cop més, èxit en el partit solidari amb l’Agrupació de Veterans

Una joguina, una entradaEn aquestes setmanes són moltes les activitats que es duen a terme amb fins solidaris. Una que s’ha convertit en tradició és el partit entre l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol i la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) que té com a objectiu recollir el màxim nombre de joguines perquè els nens i nenes més desafavorits puguin tenir un present en aquestes festes.

La resposta de pericos ha estat, un cop més, exemplar, i han estat molts els que han emprat hores d’aquest diumenge per col·laborar i aportar el seu gra de sorra.

La Ciutat Esportiva Dani Jarque ha estat l’escenari del partit en què, el menys important, ha estat el resultat final. L’única condició per a mostrar-la era aportar una joguina a la causa. Els protagonistes han posat tot de la seva part per intentar oferir el millor espectacle possible als assistents.

Els entrenadors del primer eqip, Constatin Galca i el seu ajudant Dumitru Uzunea, s’han vestit de curt per disputar uns minuts i col·laborar en aquesta noble causa.

Les ganes, la col·laboració i la bona predisposició de tots els protagonistes són claus perquè aquesta iniciativa sigui un èxit un any més. Iniciatives com aquesta demostren la gran implicació del club amb la societat i la seva voluntat d’ajudar a millorar el món en què vivim.