Una nova temporada pels Runers Espanyol

Comença una nova temporada pels Runners Espanyol, i és per això que la penya la vol iniciar un altre cop amb moltes ganes i noves energies. Nous reptes per a tornar a disfrutar de curses, amistats, Espanyol, esport, salut, solidaritat i running en l’asfalt i les trails, lluïnt com sempre la preciosa samarreta de la Penya amb honor, orgull i sacrifici.

I què millor que començar amb la principal i mítica Cursa per la Penya i la ciutat de Barcelona com és la “Cursa de la Mercè”, que enguany compleix 40 anys!

Allà es farà la fotografia oficial d’inici de temporada. Serà el proper diumenge 16 de setembre a les 8:30h del matí (la cursa comença a les 9h). De moment ja són gairebé 40 socis de la penya inscrits a la cursa, i la llista va creixent… així que quedarà una foto ben maca!

Com l’any passat, la penya també hi tindrà instal·lada una carpa. Coneguda la solidaritat dels Runners Espanyol, que segueix el tarannà del nostre estimat club, enguany una familia de pericos que tenen a la Lucia malalta amb síndrome de Dravet vendran samarretes a la carpa per a lluitar contra la malaltia.

Pericos, enfundeu-vos la blanc-i-blava i a córrer!