Alfred Puig, nou president de la FCPE

Junta Directiva de la FCPELa Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol ha celebrat aquest matí l’Assemblea Extraordinària a l’auditori del RCDE Stadium.

Dins del marc del conclave, el president Alberto Ariza ha comunicat públicament la seva renúncia al càrrec per motius estrictament personals. Ariza ha estat una figura fonamental per al món social de l’espanyolisme. Un perico de soca-rel que ha treballat amb molta passió per a enfortir els vincles entre el club i la FCPE. Els representants de les 70 penyes que han acudit al RCDE Stadium han ovacionat llargament a Ariza.

“Han estat més de set anys molt intensos, plens de reunions, trobades, xerrades, activitats… Per a fer més gran l’Espanyol. El nostre Espanyol. Estic molt agraït a tothom”, ha comentat el fins ara màxim dirigent del col·lectiu.

Alfred Puig, actual vicepresident primer i escollit per unanimitat per totes les penyes assistents, ocuparà el càrrec d’Ariza fins al final del mandat vigent, segons indiquen els estatuts.

Alfred Puig ha agrait el suport dels presents i ha assegurat que la FCPE mantindrà la seva independència. Així mateix, ha comentat que la seva junta directiva i ell treballaran intensament per als actes de celebració del 25 aniversari de la FCPE.

La junta directiva queda formada per:

Alfred Puig (Penya Pericos de Vilassar), president

Araceli Araceli Pérez (Penya Els Incansables), vicepresidenta 1ª, àrea institucional.

Salvador Fosas (PBB Sabadell), vicepresident 2n, àrea econòmica

Luis Domínguez (Pericos Moteros), portaveu, àrea social