Un Sant Jordi en blanc-i-blau!

Fidel a la tradició, el RCD Espanyol va ser una de les moltes entitats que es va sumar a una jornada festiva i tan bonica, per a molts la més especial de l’any, com Sant Jordi. L’estand del club, de nou, va reunir milers de persones que no van dubtar a acostar-se per recollir la seva rosa, comprar un llibre o fotografiar-se amb alguna de les diferents personalitats que van desfilar per l’estand del club. Pericos i curiosos es van congregar al voltant d’una parada, que va ser de les més visitades com cada any.

El RCD Espanyol va comptar amb representació institucional: Mao Ye Wu (CEO), Rafa Marañón (Conseller) i Joan Capdevila, dels jugadors del primer equip Nico Melamed i Martin Braithwaite, futbolistes del RCDE Special i altres noms propis relacionats amb el club com el president de la Fundació, Antoni Fernández Teixidó, i el president de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, Anton Roig.

D’altra banda, també hi va haver diverses penyes que van muntar stands per a vendre roses a les seves respectives localitats. Així, la Penya Blanc-i-Blava de Sant Joan Despí, la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló i la Penya Perica La 21 de l’Hospitalet van ser durant tot el matí als seus municipis engalanant de blanc-i-blaus els carrers!

Sant Jordi va ser, una vegada més, un autèntic èxit i una demostració de la fortalesa del sentiment blanc-i-blau i de la fe que el poble periquito manté malgrat la delicada situació a la classificació. Feliç Sant Jordi!

Adjunts